لوازم تیوولی 

بازرگانی دادگر مرکز پخش لوازم یدکی تیوولی در کلیه نقاط کشور به صورت مستقیم و بدونه واسطه می باشد . خودروی تیوولی یکی از محصولات شرکت سانگ یانگ کره جنوبی می باشد و در دو مدل اکتیون و الیت در بازار ایران عرضه شده است. خرید قطعات یدکی اورجینال تیوولی همیشه دغدغه مشتریان این خودروی با کیفیت بوده و به همین خاطر ما توانسطه ایم با تامین کلیه لوازم یدکی تیوولی در بخش های : لوازم بدنه ، موتوری و جلوبندی نیاز مشتریان را تا حد زیادی برطرف سازیم .لذا جهت اطلاع از قیمت انواع لوازم یدکی تیوولی و موجود بود قطعات مورد نیاز با شماره های درج شده در سایت بازرگانی دادگر با ما در تماس باشید .

خودروی تیوولی

تیوولی از نظر کیفیت و ساخت در رده خودروهای شرکت های بزرگ جهانی می باشد به همین خاطر استفاده از لوازم یدکی بی کیفیت باعث خرابی و کوتاه شدن عمر دیگر قطعات خودرو نیز می شود . که همین امر هزینه های بیشتری روی دوش مصرف کننده می گذارد .

قطعات تیوولی

کمپانی سانگ یانگ

کمپانی سانگ یانگ جزو چهار شرکت برتر خودرو سازی در کره جنوبی می باشد. این شرکت در سال 1986 تاسیس شد و درسال 1997 توسط دوو موتورز خریداری شد . در واقع مالک فعلی این شرکت ماهیندرا هندی می باشد که 70 درصد سهام کمپانی سانگ یانگ را با ارزش 470 میلیون دلار در سال 2010 از ددو موتورز خریداری نمود.

آغاز همکاری این کمپانی با مرسدس بنز در سال 1993 استارت خورد ین قرارداد برای سانگ یانگ باعث توسعه و ساخت یک اس‌یووی با تکنولوژی مرسدس بنز شد. این مشارکت ظاهراً اجازه داد تا سانگ‌یانگ در بازارهای جدید بدون نیاز به ساختن زیرساخت‌های خود (با استفاده از شبکه‌های موجود مرسدس بنز) بتواند جایگاه خود را بدست آورد

کمپانی سانگ یانک

قطعات یدکی تیوولی