لوازم اچ سی کراس

بازرگانی دادگر به واسطه واردات کلیه لوازم یدکی اچ سی کراس در بالاترین سطح کیفیتی این تضمین را مشتریان خواهد داد که همراهی مطمئن در این راه خواهد بود. یدکی دادگر با داشتن کارشناسان و مشاوران مجرب و با سابقه تلاش نموده مجموعه ای از قطعات یدکی اچ سی کراس را در بخش های: لوازم بدنه ، موتوری و جلوبندی به صورت تخصصی برطرف نماید . لذا جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس (( H30 CROSS )) میتوانید با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید و نیاز خود را به قطعه مورد نظر برطرف نمایید .

لوازم جانبی اچ سی کراس

مشخصات و امکانات H30 CROSS

اچ سی کراس بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده است؛ نمی توان H30 کراس از امکانات رفاهی و ایمنی خوبی برخوردار می باشد و می توان آن را خودرویی به روز تر از سایر محصولات ایران خودر دانست. اچ سی کراس از پیشرانه ی آشنای Tu5 بهره می برد که مشترک با پژو 206 و 207 اتوماتیک است، اما به جای گیربکس AL4 مورد استفاده در خانوده پژو های اتوماتیک، خودروی اچ سی کراس ( DONG FENG ) با موتور 1.6 لیتری و  یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار ساخت شرکت آیسین ژاپن توان تولیدی 105 اسب بخار را دارد و مصرف ترکیبی آن 7 لیتر در صد کیلومتر می باشد

اچ سی کراس دارای دفرانسیل جلو می باشد و سرعت 183 کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده است . این خودرو 100 کیلومتر را در زمان 12.5 سانیه طی می کند .

امکانات رفاهی و امینی اچ سی کراس

سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور دنده عقب ، ترمز ضد قفل ، دکمه های کنترول روی فرمان ، دوربین عقب ، آینه های جانبی راهنما دار و گرمکن دار، روکش چرمی فرمان، صفحه نمایش لمسی با بلوتوث و 4 کیسه هوا ( 2 سرنشین جلو و جانبی ) از جمله امکاناتی هستند که اچ 30 کراس را خودرویی غنی به لحاظ امکانات در میان رقبای خود معرفی می کنند

قطعات یدکی اچ سی کراس

فروشگاه یدکی دادگر با سابقه بالا در خصوص واردات لوازم خودروهای چینی در چند سال اخیر توانسطه است رضایت اکثر مشتریانی که نیاز به قطعات یدکی اچ سی کراس را دارند جلب کند .

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس
دیاق سپر جلو اچ سی کراس

دیاق سپر جلو اچ سی کراس

رادیاتور کولر اچ سی کراس

رادیاتور کولر اچ سی کراس

فلاپ نقره ای سپر جلو اچ سی کراس

فلاپ نقره ای سپر جلو اچ سی کراس

چراغ خطر روی ستون اچ سی کراس

چراغ خطر روی ستون اچ سی کراس