درباره ما

بازرگانی دادگر با بیش از 8 سال سابقه در واردات قطعات یدکی و ارسال محصولات با کیفیت در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

پشتیبانی

مشتریان گرامی جهت سفارش و یا مشاوره رایگان میتوانند با شماره های ثبت شده در داخل سایت با ما در تماس باشند

نحوه ارسال

بازرگانی دادگر با ارسال قطعات به سراسر کشور شرایط خرید را برای مشتریان آسانتر کرده است .

لوازم سابرینا 

لوازم یدکی سابرینا به صورت تخصصی در بازرگانی دادگر موجود می باشد . لذا جهت تهیه کلیه قطعات و لوازم یدکی سابرینا  BAIC SABRINA از جمله لوازم برقی , لوازم بدنه و لوازم جلو بندی با بالاترین استاندارد ها و بهترین کیفیت با شماره های درج شده در سایت با ما در تماش باشید .بازرگانی دادگر با توجه به به نیاز بازار به قطعات اورجینال کیله لوازم و قطعات سابرینا را با بالاترین استاندارد ها وارد کشور کرده تا بزرگترین نگرانی مصرف کنندگان در خصوص کیفیت و اصالت کالای مورد نظر تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند .

تامین قطعات BAIC SABRINA

با توجه به امکانات و کیفیت ساخت این خودروی هاچ بک به دلیل تبلیغات کم و خدمات پس از فروش مالکان شرکت دیار خودرو فروش خودروی سابرینا با استقبال خوبی مواجه نشد . و از این رو دارندگان این خودروی زیبا ، نگران تامین لوازم یدکی سابرینا توسط این شرکت هستند .

بازرگانی دادگر با تخصص در بخش واردات نیاز مشتریان را در خصوص قطعات یدکی و مصرفی خودروی سابرینا را تا حد امکان کاهش داده است .

مشخصلت فنی بایک سابرینا

شرکت بایک اتومبیل

شرکت خودروسازی بایک در زمینه مونتاژ خودرهای هیوندای و مرسدس بنز فعالیت دارد . محصولات این شرکت چینی در سال 1394 توسط شرکت دیار خودرو در دو مدل سابرینا و سنوا وارد بازار شد .

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1499 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 143 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده 4 دنده اتوماتیک
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
وزن 1090 کیلوگرم
مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 45 لیتر
امکانات رفاهی بایک سابرینا

خودروی سابرینا

مدل سابرینا در چین با نام  E150 روانه بازار شد . موتورهای معرفی شده برای این محصول در دو مدل 1.3 لیتری و 1.5 لیتری می باشد . که نسخه 1.5 لیتری آن در کشورمان به فروش می رسد . موتور به کار رفته در این خودرو ساخت شرکت میتسوبیشی است .

سابرینا در خصوص آلایندگی دارای بالاترین کیفیت و استاندارد ها می باشد . سابرینا دارای سیستم قفل مرکز و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر به همراه ریموت کنترل است .سیستم ترمز ABS و کنترل توزیع قدرت ترمز به صورت الکترونیک و همچنین وجود کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو از دیگر امکانات ایمنی این خودرو به شمار می رود .

استاندارد آلایندگی یورو 5 – میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر – ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی – ترمز عقب کاسه ای – سیستم ترمز ضد قفل – توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی – اولویت با ترمز ABS+EBD+BOS – کیسه هوا کیسه هوا راننده و سرنشین جلو – سیستم صوتی قابلیت کنترل سیستم صوتی از روی فرمان – مانیتور6.5LCD اینچی با ورودی AUX و USB به همراه مکان یاب (GPS)
دیگر تجهیزات گیربکس 4 سرعته خودکار – موتور Mitsubishi و گیربکس AISIN – سیستم قطع خودکار چرخه سوخت – قفل مرکزی و ریموت کنترل – سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) – سنسور باران و سنسور دنده عقب – سیستم تهویه مطبوع دیجیتال – سانروف برقی دو حالته – چراغ های مه شکن عقب و جلو – شیشه های بالابر برقی جلو و عقب – کنسول مرکزی به همراه تکیه گاه آرنج – فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع – محفظه سرد کن داخل داشبورد – روشن و خاموش شدن چراغ های جلو متناسب با نور محیط – صندلی های عقب با حالت تاشو و دسترسی به صندوق عقب – کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، مصرف سوخت و اطلاعات ضروری خودرو – قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل – سیستم مشایعت راننده – آینه های جانبی برقی – تاشو اتوماتیک به همراه چراغ راهنما – گرمکن آینه ها

قطعات یدکی سابرینا