لوازم یدکی بسترن BESTURN

درباره ما

بازرگانی دادگر با بیش از 8 سال سابقه در واردات قطعات یدکی و ارسال محصولات با کیفیت در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

پشتیبانی

مشتریان گرامی جهت سفارش و یا مشاوره رایگان میتوانند با شماره های ثبت شده در داخل سایت با ما در تماس باشند

نحوه ارسال

بازرگانی دادگر با ارسال قطعات به سراسر کشور شرایط خرید را برای مشتریان آسانتر کرده است .

لوازم بسترن

فروشگاه یدکی دادگر بی شک تنها وارد کننده لوازم یدکی بسترن در کشور می باشد که توانسته است مجموعه ای کامل از کلیه قطعات یدکی بسترن را در مدل های : بسترن B50 ، بسترن B50F و بسترن B30 را با تنوع بالا به مشتریان ارائه دهد . رعایت استاندارد های لازم در تامین قطعات خودروهای بسترن بزرگترین اصل برای مجموعه یدکی دادگر می باشد . لذا جهت تهیه کلیه قطعات و لوازم یدکی بسترن از جمله لوازم برقی , لوازم بدنه , موتوری و لوازم جلو بندی با بالاترین استاندارد ها و بهترین کیفیت با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

خودروهای بسترن

خودروهای بسترن در سه مدل با دو موتور 1.6 لیتری و موتور 1.8 لیتری به صورت دنده اتومات وارد بازار شده . شرکت faw  با مشارکت شرکت خودروسازی مزدا ژاپن توانسته است خودروهایی با کیفیت و طراحی به روز روانه بازار کند .

لوازم یدکی بسترن b50f

بسترن B50F بی شک بهترین مدل از محصولات چینی گروه بهمن می باشد که وارد بازار ایران شد . این خودرو بر روی پلتفرم مزدا 6 سوار شده و از نظر ظاهری تناسب خیلی خوبی بین قسمت جلو و عقب خودرو دیده می شود . بی 50 اف دارای موتور 1.8 لیتری می باشد که توانایی تولید 142 اسب بخار را دارد . این خودرو از گیربکس اتومات 6 سرعته تیپترونیک ژاپنی بهره برده که از کیفیت و قدرت بالایی نسب به رقبا برخوردار می باشد .

بازرگانی دادگر تمامی لوازم یدکی بسترن B50F را به صورت تخصصی در فروشگاه خود با بهترین کیفیت برای مشتریان گرامی فراهم اورده است . بسترن B50F علاوه بر طراحی زیبا و بی نظیر ، از قطعات با کیفیت و رده بالای برخوردار می باشد .

بسترن B30 جدیدترن محصول گروه بهمن موتور است که بعد از بسترن B50F  وارد بازار شد . این خودرو همانند مدل قبلی طراحی خیلی خوبی دارد ولی از نظر تناسب ، قسمت جلویی خودرو با عقب کمی دچار ضعف می باشد . به کار بردن چراغ های کشیده و جلو پنجره بزرگ نمای خیلی زیبایی به قسمت جلو خودرو داده و در کنار آن استفاده از رینگ های 5 پره 16 اینچی حس خوبی از نظر اسپرت بودن به مخاطب القا می کند .

موتور استفاده شده در بسترن بی 30  1.6 لیتری می باشد و توان تولیدی 107 اسب بخار را دارد. بسترن B30 دارای گیربکس 6 دنده خودکار با حالت اسپرت ساخت شرکت آیسین ژاپن است که جای بحثی در مورد آن باقی نمی ماند .

جالب است بدانید که بر خلاف انچه همه فکر می کنند بسترن B30 از نظر ابعاد و فضای صندوق عقب بزرگتر از بسترن بی 50 است . لوازم یدکی بسترن B30  همانند مدل های قبلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میتوان آن را در رده خودروهای با کیفیت چینی قرار داد.

لوازم یدکی بسترن b30

قطعات یدکی بسترن

فیلتر روغن بسترن b30

فیلتر روغن بسترن b30

مخزن انبساط بسترن b50f

مخزن انبساط بسترن b50f

فشنگی اب بسترن b50

فشنگی اب بسترن b50

پایه دسته موتور بسترن b50f

پایه دسته موتور بسترن b50f

دسته موتور چپ بسترن b50f

دسته موتور چپ بسترن b50f

مخزن اب اضافه رادیاتور b30

مخزن اب اضافه رادیاتور b30