قطعات یدکی هایما

بازرگانی دادگر در نظر دارد تمامی لوازم یدکی هایما ( در مدل های هایما S7 ،هایما S7 توریو و هایما S5 توربو ) را با حذف واسطه و به صورت مستقیم و با توجه به نیاز مصرف کننده با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. فروشگاه یدکی دادگر کلیه لوازم یدکی هایما را در سه بخش : موتوری ، جلوبندی و بدنه وارد بازار کرده تا بتواند درصورت نیاز مشتری به قطعات در بخش های مختلف خودرو را تامین نماید .

از آنجایی که تشخیص اصل بودن و چینی بودن قطعات کمی مشکل است میتوانید با خیالی آسوده از فروشگاه اینترنتی یدکی دادگر که محصولات گسترده‌ای در فروش قطعات یدکی هایما دارد، خرید خود را انجام دهید.

خودروهای هایما در سه مدل با حجم موتور 1.5 لیتری توربو , 1.8 لیتری توربو و 2.0 لیتری تنفس طبیعی با جعبه دنده دستی و خودکار وارد بازار شده . شرکت HAIMA از زیر مجموعه های شرکت FAW  بوده و از این نظر محصولات با کیفیت و طراحی روز را روانه بازار میکند .

هایما S5

HAIMA S5

هایما S7 2000

هایما S7 توربو

امروزه خرید خودرو یکی از الویت های اصلی هر شخصی محسوب می شود و با خرید خودرو بنا بر سلیقه شخصی ، مهم ترین نکته تامین لوازم و قطعات یدکی آن می باشد .

همچنین چند سالی است که خودروهای کراس‌اور چینی توانسته اند به محبوبیت خاصی در سراسر جهان تبدیل شوند و از جمله کراس اور های محبوب در کشورمان می توان به انواع خودرو های هایما در کشورمان اشاره کرد.

یکی از دغدغه های بزرگ خریداران خودروی هایما، مشکل تامین لوازم یدکی و قطعات یدکی هایما می باشد .

با ما همراه باشید تا درباره خرید لوازم یدکی هایما و همچنین بررسی خودروهای هایمای موجود در ایران بپردازیم.

تشخیص اصل بودن لوازم یدکی هایما

در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو های هایما دقت داشته باشید لوازم را از مکان های معتبر خریداری کنید زیرا که بسیاری از مجموعه‌ها، لوازم یدکی غير استاندارد و تقلبی تولید می‌کنند که نه تنها استفاده از این لوازم‌ یدکی‌ ها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی‌شود بلکه ممکن است باعت ایجاد مشکلات جبران ناپذیری شود .

لوازم يدكی هايما اصل در بسته بندی كمپانی هايمافاو ميباشد كه بر روی آن ليبل شركت ايساكو به همراه هولوگرام چسبانده شده است و البته قطعات يدكی هایما با انواع برند چينی نيز در بازار ايران يافت ميشود .

یدکی دادگر با داشتن کارشناسان و مشاوران مجرب و با سابقه، لوازم یدکی خودروی هایما را با ضمانت کالای اصل به مشتریان ارائه می کند و تلاش نموده با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید .

لوازم یدکی هایما S5 و S7

 لوازم و قطعات يدكی هايما به دلايل مختلفی از قبيل تصادف و يا خرابی زودتر از موئد استاندارد بر اثر عدم رسيدگی و انجام سرويس های سالانه احتياج به تعويض پيدا ميكنند.

یدکی دادگر توانسته طی سال ها لوازم و قطعات یدکی خودرو هایی چون هایما s5 و s7 همچنین مدل توربوی این خودرو ها را با تضمین اصالت و کیفیت در دسته های شامل قطعات و لوازم یدکی موتوری ، بدنه و جلوبندی به سراسر کشور به فروش برساند و باعث شود مشتریان با خیالی راحت لوازم و قطعات یدکی خودروی خود را تهیه نمایند.

کمپانی هایما

شرکت هایما ، یکی از شرکتهای گروه فاو در چین می باشد با اینکه سابقه این برند خودرو ساز به ده سال هم نمی رسد اما با عرضه سبد کاملی از محصولات، توانسته به محبوبیت بالایی در کنار رقبایش  برسد.

به همین دلیل شرکت ایران خودرو در سال 1394 به سراغ شرکت چینی هایما رفت و او محصولات این برند را در ایران تولید و مونتاژ کرد. هایما S7، S7 توربو و هایما S5 و S5 توربو محصولات این برند در ایران هستند.

 HAIMA اکنون بیست و هشتمین خودروساز چینی است و سالانه 500 هزار خودرو تولید می‌کند و ارزشی در حدود 1.8 میلیارد دلار دارد.

خودرو های هایما آپشن های بیشتری نسبت به خودروهای رغیبش دارد که که قیمت آنرا نسبت به رغبایش مقرون بصرفه میکند .

از جمله این ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • صندلی اسپرت و با قابلیت تنظیم برقی که صندلی راننده ۸ حرکته برقی گرمکن دار و صندلی شاگرد ۴ حرکته دستی گرمکن دار
  • دکمه های کنترلی کامل روی فرمان
  • هشدار برخورد از جلو و عقب
  • تعویض دنده پشت فرمان
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • استارت دکمه ای
  • سنسور نور و باران
  • سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA ،ESP و TCS
  • فرمان برقی
  • سيستم مولتی مديا با سيستم رهياب و صفحه نمايش 7 اينچی لمسی و شناسایی علائم ترافیکی در جاده
  • دارای ترمز ضدقفل ، سامانه کمک ترمز، ترمز دیسکی جلو و عقب و سیستم کنترل کشش (TCS)
  • سانروف
  • و…

مشخصات هایماS7

هايما S7 يك خودرو شاسي بلند  جديد، با ظاهر و تجهيزات مناسب می باشد. اين خودروي شاسي بلند از امكانات ايمني مناسب ، اتاق جادار براي سرنشينان و تجهيزات رفاهي كامل در كنار طراحي مدرن  برخوردار است .

هايما S7 يكي از پرفروش ترين محصولات شركت هايما درسال 2013 مي باشدكه توانسته با بهره گيري از امكانات و تجهيزات به روز جايگاه مناسبي را در بازار رقابتي به خود اختصاص داده وخودرویی مناسب برای خانواده‌ باشد.

مشخصات فنی هایما S7

  • دارای موتور 1.8 لیتری توربو با قدرت 170 اسب بخار و 230 نیوتون متر گشتاور
  • دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک
  • حداکثر سرعت 165 کیلومتر در ساعت

مشخصات هایماS5

هایما S5،از استحکام و ایمنی بالایی برخوردار است و دارای 5 ستاره ایمنی از موسسه ایمنی C-NCAP چین می باشد که می تواند ایمنی بالای این خودرو را نشان دهد.

هایما S5 دارای ظاهری خوب و طراحی مدرن است و فرم کلی بدنه این خودرو اسپرت است و فلز کروم به کار رفته در آن به جذابیت ظاهری این خودرو اضافه می‌کند.

این خودرو یک کراس اوور زیبا، ایمن و با امکانات مناسب است که می‌تواند در بازار ایران مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

مشخصات فنی هایما S5

  • دارای حجم موتور 1/5 لیتری
  •   به لطف فناوری توربو شارژ با قدرت 161 اسب‌ بخار و 223 نیوتون‌ متر گشتاور
  • شتاب صفر تا صد 12 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتری

در نهایت یدکی دادگر مجموعه ای کامل از لوازم یدکی خودروی هایما می باشد و  هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور می باشد .

لوازم یدکی خودروهای هایما