• لوازم چانگان cs35

قیمت لوازم چانگان

تامین لوازم یدکی چانگان cs35 و eado همیشه دغدغه مالکان این خودوری چینی بوده . لذا بازرگانی دادگر با توجه به سابقه ای که در واردات تخصصی لوازم یدکی چانگان دارد ، نیاز مشتریان این خودور را تا حد زیادی برآورده ساخته است. ارسال کلیه قطعات و لوازم خودروهای چانگان به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد و همیشه سعی بر این داشته ایم تا بتوانیم قطعات با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مشتریان برسانیم تا از بروز هزینه های اضافی کاسته شود .

لوازم یدکی چانگان

کمپانی چانگان

چانگان به واسطه شرکت بزرگ آمریکایی فورد جایگاه خیلی خوبی در بازار جهانی برای خود به ثبت رساند. از انجایی که تمام طراحی های بدنه و موتوری زیر نظر شرکت فورد انجام می گیرد  تمامی محصولات کمپانی چانگان نیز در امریکا به فروش می رسد . دفاتر مرکزی و طراحی چانگان در حال حاضر علاوه بر شانگهای چین در تورین ایتالیا و میشیگان آمریکا واقع شده‌اند.شایان به ذکر است که شرکت چانگان از لحاظ تولید و فروش در بین برندهای چینی مقام اول را دارد .

چانگان cs35

چانگان سی اس 35 در دو مدل اتومات و دنده دستی و در دو سری یورو 4 و یورو 5 وارد بازار ایران شد . این خودرو در سال 2012 برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن رو نمایی شد .چانگان cs35 یک کراس اورر ساب کامپکت چینی است . cs35 از زمان ورود به ایران با استقبال خوبی روبرو شد و همچنان از فروش بالایی در بین رقیبانی چون لیفان x60  ام وی ام x33 جایگاه خود را حفظ کرده است . این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز می باشد که در دور موتور 6000 هزار دور در دقیقه توان تولیدی 123 اسب بخار را دارد .

قطعات یدکی چانگان

برخی امکانات فنی و رفاهی

ترمز و پایداری ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً 4 کیسه هوا
سیستم صوتی سيستم صوتي مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابليت پخش MP3 و پورت USB – مجهز به 6 بلندگو
دیگر تجهیزات رینگ 17 اینچی آلومینیومی – سانروف – كروز كنترل – مجهز به سيستم ضد سرقت (Immobilizer) – كامپيوتر اطلاعات سفر – صندلي چرمي – قابليت تنظيم صندلي راننده در 6 جهت – سنسور پارك دنده عقب – هشدار دهنده بسته نبودن كمربند ايمني – دكمه هاي تنظيم بر روي فرمان/ قابليت تنظيم ارتفاع – چراغهاي جلو هالوژن با قابليت تنظيم ارتفاع – شيشه بالابر برقي – جلو و عقب – چراغ مه شكن عقب – زير آرنجي مركزي عقب – سيستم تهويه مطبوع – آينه هاي جانبي برقي مجهز به چراغ راهنما – آينه هاي جانبي با قابليت تاشو برقي – كمربندهاي ايمني مجهز به سيستم پيش كشنده و قابل تنظيم ارتفاع – ريموت كنترل تاشو – قفل مركزي – گرمكن شيشه عقب – چراغ مطالعه – ريموت كنترل – برف پاك كن عقب

لوازم یدکی چانگان CS35

چانگان CS35

لوازم یدکی چانگان EADO

چانگان EADO